Textilhantverk iFokus

Textilhantverk

Etikettnålbindning
Läst 1915 ggr
babsan
0

symaskin sökes!!! =)

Hej hej, jag letar efter en sån där pytte liten symaskin, jag hade en sån förut men den gick sönder och jag har ingen aning om vart man kan köpa dom så om någon vet vart dom finns att köpa eller har en sån till salu är jag väldigt tacksam för svar :)

tack på förhand =)

Langhol
0

Tradera har jag sett att det funnits men vet inte om det finns nu.Hur mycket syr du? Är det lönt med en liten "leksaksmaskin"?Har du tänkt sy mycket ? Mer avancerat med raksöm och zickzack?För min del satsa på en märkesmaskin! Du får mer kvalitet för pengarna.Fundersam

Har själv en sån där "leksaksmaskin" men den ska min dotterdotter få när hon blir lite större.(1½)Jag ska försöka få henne att bli lika inspirerad som mormor att skapa.Flört

Det finns bra begagnade maskiner från tusenlappen och uppåt Jag har en Bernina Virtuosa men jag syr mycket.Glad

babsan
0

#1 hehe, okey, jag ska kolla på tradera då :)….. jag syr i perioder men när jag syr så syr jag mest grejjer till mina illrar :)
så en sån där liten räcker nog, den tar ju inte så jättemycket plats heller :)

vart köpte du den lilla symaskinen då ??

Langhol
0

Jag har fått den som erbjudande i nån postorderkatalog för flera år sen. Har bara provat den och den gör bara raksöm. Går inte att ställa in stygnlängden heller så jag tycker den är "skiit"