Textilhantverk iFokus

Textilhantverk

Etikettsömnad
Läst 5907 ggr
Sheena
0

Köpa detaljer till väska..?

Hej hej!

Har nu gått o klurat länge nu på en väska jag vill ha, men inte hittar i affärerna. Lösningen är alltså att sy nått själv som förhoppningsvis kan likna min tanke iaf.. så långt allt väl men jag vill ha lite "proffsiga" detaljer på, tex läderremmar (ex som denna) och nått snyggt spänne kanske, så tips om nån svensk sajt där sådant finns att köpa emottages tacksammast!! Skrattande

parsley
0

Panduro och Stoff och Stil har en del väskdetaljer, men jag tror inte att de har  den typen du letar efter. :( Det kan även vara idé att leta efter väskdetaljer på ebay.uk. Skriv t ex handles och kolla under crafts. Ett alternativ är att slakta en loppisväska och ta användbara delar från den.

Sheena
0

Tack för svar! Blir nog till att surfa en del på ebay nu, jösses vad stort det var! :) Nån mer som har tips?

Aklejalotte
0

Vet inte om du kan hitta något här: [http://www.jonic-textil.se/catalog/index.php .](Jonic textilimport)

Kanske har Slöjddetaljer vad du söker, de har ju en massa olika hobbyartiklar.Även CCHobby kan ha sånt.

Quiltaffärer brukar ju ha mycket olika tillbehör, kolla in dem, här är en Quiltbiten.

Hoppas vad du söker. Vill gärna se en bild på den färdiga väskan sedan. Funderar själv på att sy en men har inte kommit mig för än.