Jag har fyndat ullgarn
Jag har varit och inhandlat merinoull för 22 kr. Superwash för 19 kr och raggsocksgarn för 9.90. Alla nystan var i 50 gr storlek.
Var på Karlssons och det verkade som om alla garnerna (förutom raggsocksgarnet) var till deras ordinarie pris. Och det är ju inte dyrt.
Det fanns ju inte mängder av färger i alla sorter, men de hade fina färger i allt förutom bomullsgarnerna som jag tyckte var för skrikiga för min smak.
Ja det fanns i denna butiken även bomullsgarner och ull/akryl-blandat garn.
Förr var det ju en billig hobby att sticka och virka, nu får man allt passa på när man hittar billiga garner.
Sajtvärd för mitt eget liv

För den som inte vet så är Karlssons en kedja med lågprisvaruhus. Tror inte den är helt rikstäckande. Karlssons brukar också ha en stor bokavdelning med betoning på faktaböcker. Jag har köpt en del handarbets- och pysselböcker där.
Tack för det. Jag undrade just.

Det var minsann bra priser. Tyvärr har jag satt stopp för inköp av mera garn tills allt (nåja, nästan i alla fall) är använt…

#1 Tack för att du la in länken, tänkte inte på att alla kanske inte vet vad Karlssons är.
#3 Ja du Tiana man förköper sig lätt. Jag köpte nu bara hem till precis ett par projekt jag har, men nog hade jag kunnat handla för 1000 kr lätt. 

I mitt första inlägg så skrev jag att merinoullen kostade 22 kr. Idag har jag köpt fler nystan och de kostade 19.90/50g.
Dessa färger köpte jag. Den svarta och turkosa krokar jag ett kuddfodral i. Den röda och gröna vet jag inte än vad jag ska ha dem till, men passade på att fylla upp förråden lite hihi
Kan man handla över internet på karsson??

Nej tyvärr det kan man inte.