Billigt garn på LIDL
LIDL har billigt garn fr om 24 aug tills det tar slut.
Utbudet varierar nog lite från butik till butik. Där jag brukar handla fanns grovt raggsocksfärgat akrylgarn, effektgarn och självrandigt sockgarn, lämpligt för stickor 2,5. Sockgarnet har jag stickat av tidigare och varit nöjd med.
Jag som konstant har vägrar att gå in på lidl! Jag skickar en löpare för att kolla våran butik!

Ojojoj, och jag som försöker att inte handla mer garn för tillfället!!! Det blir svårt det här…
Det blir inget besök på Liedl för mig. Mina garnförråd måste minskas innan jag faller för något nytt!
Och jag har råkat beställa 26+10+6 nystan, vad blir det? 42 va? på 1½ vecka, så det är stopp här hur billigt och frestande det än kan vara.

Tog en sväng inne på Lidl i morse, men bara virkgarn kvar. Tur för mig! 
Blir inget garn! ( Tror jag? )
Tillhör hamstersläktet. Får inte plats med mer.
Men som det skrevs på garnhamstertråden,
vintern kan ju bli kall så det är bra att ha lite tilläggsisolering.
Ha ha!
Var förbi Lidl i går kväll.
Men det fanns inget garn kvar.
Tur för mej.

Jag ska förbi i da o ta en titt, tror nog inte att det finns kvar men kolla ska jag. Jag har ifs massor med garn, har just beställt Léttlopi också, det blir bra att ha i vinter:)
MVH Isnornin
Ha! jag ska inte skicka löpare till lidl! Jag var in på "våran" garnaffär här hemma och dom hade fått in massor med nytt o roligt garn! Tjohoo! P.S det är en billig affär D.S

Jag säger som några andra, jag får allt göra av med lite mer garn innan jag får köpa nytt. Intalar mig själv
-det är inget fint garn, det är inget fint garn, jag vill inte köpa, jag vill inte köpa 
Sajtvärd för mitt eget liv
Köpte det enda paketet med multifärgat sockgarn de hade kvar. För 30 (!!) spänn. 200 gr….
Blir jättefint att sticka med, håller på o kämpar med barnvantar på strumpstickor, knöligt, men skam den som ger sig, en dag ska jag klara att göra fina vantar och nu har jag massor av garn att öva på……!

Just multifärgat är vad jag saknar hemma just nu, annars har jag väl allt jag "behöver"… (läs alldeles för mycket.) 

Jag totalt glömde Lidl i dag men det blev 15 nystan på Rusta *S*
MVH Isnornin

#13 hehe
Sajtvärd för mitt eget liv
Vad har de för garn på Rusta?
De har mestadelas Novita garna på "mitt" rusta iallafall.