Textilhantverk iFokus

Textilhantverk

Etikettvirkning
Läst 3961 ggr
Tiana
0

Tunt virkgarn sökes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tänkte höra här om det är någon som har tunt virkgarn som ni inte har användning för. I så fall köper jag det gärna, även rester går bra.

Tänkte nämligen virka dessa små hjärtan som är på bilden, och sälja vidare för välgörande ändamål.

Tiana
0

Kan det vara så att alla håller i sina "trådar" nu i väntan på julen? Jag har sökt med ljus och lykta bland bekanta och på tradera efter just RÖTT garn. Får väl ta och bege mig till en affär efter det… Flört

Maia
0

Söta pyttehjärtan!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna 

[tillbakalutat]

MaMaMade
0

Järbo har ett tunnt garn som jag tror skulle passa. Det heter Viol om jag inte minns fel…går o kollar…jo, Viol. 100 g 0 667 m, virknål 1,25, 100% merceriserad bomull.

Köpte mitt på Konsum, det är melerat o fanns i färgerna röd/rosa/vit, ljusblå/ngt mörkare blå/vit, ljuslila/mörklila/vit samt svart/grå/vit i min butik. Finns säkerligen fler nyanser.

Tiana
0

#3 Tack för tipset! Ska hålla utkik. Nu har vi inget konsum här, men det blir ju lite utflykter nu i sommartid ;)

Evahelene
0

Gå in på  Järbo Garn så kan du kolla efter närmaste återförsäljare.

Sluta aldrig hoppas, sluta aldrig be. Sluta aldrig önska - under kan ju ske!

vildarosen
0

# 4 vart i sverige finns du då? För i skene/kinna trakten finns det hur mycket affärer me garn o tyg som helst.. rena paradiset om man har vägarna förbi.För vägbeskrivning så har kinna turistbyrå det till alla dessa affärer

Mvh Rosen

Vild är vinden som tar mig ifrån dig!

Vildarosen medarbetare reumatism ifokus

Tiana
0

Jag bor på landet nere i Blekinge :)

vildarosen
0

Ok då är det en bit ju!

Mvh Rosen

Vild är vinden som tar mig ifrån dig!

Vildarosen medarbetare reumatism ifokus