Textilhantverk iFokus

Textilhantverk

Etikettnålbindning
Läst 4423 ggr
Karinakerlund
0

Tennarmband!

Efter en lite trög start med försäljning av tennarmband så verkar det lossna! Fick en beställning från tyskland som jag verkligen hoppas kan bli nått! Hoppas Hoppas!

Mammzing
0

Tennarmband som är så underbara! Fick ett av en kompis för många år sen. Använder det ofta! Hennes faster hade gjort det.

Karinakerlund
0

Mammzin!

Då kanske det är dags för ett nytt nu då!Cool

Vanja-K
0

har du något bra ställe för inköp. Jag köper mitt från Gällivare textil. Är nog landets bäst i pris och kvalite. Man kan ringa ena dagen för en bestllning. Sedan kommer den dagen efter. Kvinna där står oftast p´å mässan i Kista Så där gör jag mina stora inköp.

Karinakerlund
0

Hej Vanja-K!

Jag köper en hel del från gällivaredamerna men också från luleåtråden. Där får man också väldigt bra service och ringer man in beställningen kommer den snabbt. De har fler färger av lammnappa att välja på bl.a.

Kolla deras hemsida på  www.luletraden.se

Xannadu
0

Vad sugen man blir och ta upp tenbroderi igen. Jag gjorde mycke sånt ett tag.

Men har inte tid just nu får bli till vintern :)

parsley
0

http://www.pearlshop.se/

Om man vill handla mindre kvantiteter.

Xannadu
0

Jag kommer inte in på den länken är de fler som har problem med den?

Karinakerlund
0

Du kan köpa mindre mängder på de andra ställena också, det var så jag började. Men kolla gärna priserna mellan de olika sidorna det kan skilja en del.

parsley
0

Länken till pearlshop fungerar på min dator. Hm. Prova och googla istället eller klistra in länken i webläsarens adressfält.

[SusanneKs]
0

Länken kom upp snabt för mig.