Nykomling
Hej! jag tänkte presentera mig lite. Är ny här men har varit ett tag inne på iFokus . Jag heter Laila och tycker om att virka och sy lite. Just nu virkar jag egna designade spetsar i sytråd. Välkomna in till min personliga sajt och kolla runt lite!
U R us
Hej o välkommen! Hur hittar man till din sajt? Jag har testvirkat i en grov sytråd en ggn, det blir ju hur snyggt som helst! Tyvärr är det lite pickligt o jag är lite stel o har ont i händerna emellanåt…dessutom ser jag så urbota dåligt. Ska skaffa nya "ögon" bara vi får en slant över ngn ggn o då kanske. Jag virkar "snöflingor"/stjärnor som jag ska sälja på julmarknaden. De borde bli urtjusiga, små o gracila i så tunn tråd.

Jag vill också se dina spetsar, låter jobbigt!
Vet inte heller hur man hittar till din sida. Kan du inte lägga upp några bilder här?
Hej Choklad 
Vilka vackra spetsar. Du är ju jätte duktig på sådant där. Hur gör man sådana?
*Tjusigt*! 
# 5 man virkar dem..
med en ganska smal virknål och sytråd. det är jättepilligt ibörjan men man vänjer sig…ska så snart jag kan införskaffa lite andra färger än vit sytråd….
# 6 Tack!
U R us
Hittade ett tunnt blåmelerat virkgarn från Järbo på Konsum idag som jag har börjat virka en enkel triangelsjal i. Det ser lovande ut men jisses så jobbigt för mina händer! De är ju som de är från början o så massivt trädgårdsarbete på det…men jag får ta det pö om pö! 
Nya ögon skulle inte heller sitta så dumt… 
# 8 finns det melerade i sytrådstunt?
U R us
Nä, men m mina händer o syn så känns det som om det vore sytråd! 
Ahhh ok…synd…hoppas att man får se resultatet sen..
U R us