Ny halsduk klar!
Min skogsmelerade halsduk blev klar i söndags, en resårstickad jättevarm och skön vintervän!
Vad tycker ni, blev den godkänd? :)
MVG! Ser verkligen varm och skön ut! Bra, nu när det blir lite kallare!

Åh, tack så mycket! :D
Ja, den blev färdig i rättan tid nu när det har börjat bli minusgrader, då bara måste man ha en varm och mysig halsduk o gosa ner sig i! :)

MVG.
Jättesnygg. Vad har du använt för garn?

Tack så hemskt mycket :)
Järbo garn raggi heter garnet. 

Well done! Raggi är mjukt och skönt om halsen. :D

Superfin!! Vad snyggt mönster det var på den. Blir det så automatiskt eller har du lagt in det själv? (jag kan ingenting om stickning, kanske märks hihi)

Tack så mycket!
Garnet är melerat, typ som skogsfärger.. om det var det du menade med mönster? :)
Ja det var det jag menade! Fint!

Ny halsduk blev klar för några dagar sen
Här kommer den!
Bravo!

Du kan snart öppna eget som halsduksmakerska!
Kanonfina!!
Den var också fin, snyggt med lite mer vårfärger!

Vad duktig du är :)
Själv ska jag precis till att maska av min första, och du har redan gjort två! ;)
Jag blir så inspirerad att göra halsdukar, och jag som redan har minst 5 projekt som ligger halvfärdiga… broderier och virkningar…. haha

Tack Jennie :)
#17 Ja, det är kul o göra halsdukar.. väldigt enkelt dessutom ;)
Detdär med en massa halvfärdiga projekt känner jag igen, haha! Jag har tre st olika projekt som ligger halvfärdiga. Brukar variera när jag börjar tröttna på det ena, så liksom byter jag till det andra, och så går det runt tills det är färdigt. ;)
Ja det är så man för göra, dessutom så blir det inte lika enahanda för armar och axlar, om man som jag lätt får lite ont i axlar när jag handarbetar mycket.

tyckte verkligen om den vita-färgade