Textilhantverk iFokus

Textilhantverk

Etikettnålbindning
Läst 2731 ggr
PaulaW
0

Ny sajtvärd?

Jag har hamnat i ett läge då jag har svårt att hinna med den här sajten, tyvärr, och det ser ut att det inte kommer att lätta inom överskådlig framtid. Då jag inte hinner skriva nya artiklar och knappt gå genom inläggen, känns det att det är rätt orättvist mot er alla här. Finns det någon som är intresserad att ta över? Jag stannar gärna kvar som medhjälpare.

CoolCat-1
0

Hur många artiklar förväntas värden skriva???

PaulaW
0

Det är väl bra att vara lite bättre än jag har varit på det. Åtminstone några stycken per år. De behöver inte vara långa. Om jag är Medarbetare bara kan jag bidrag med någonting då och då.

parsley
0

Artiklar kan jag skriva, men jag känner mig osäker inför att gå igenom inlägg och ev rätta och ta bort.Obestämd

[SusanneKs]
0

Den som tar över efter PaulaW kan räkna på mitt stöd. Jag är Medarbetare och fixar lite i bakgrunden då och då. Ibland går jag in och svarar på frågor som inte redan fått svar - i den mån jag kan bidra.

PaulaW
0

Och som sagt, jag blir gärna kvar i ett hörn.

parsley
0

OK. Jag tar över. Behöver det anmälas till iFokus, eller…

PaulaW
0

Tack! Jag fixar det. Jag är glad, mycket glad, att just du tar över.

PaulaW
0

Parsley.  Hur går det? Du har väl fått mina meddelanden?

parsley
0

Jag har mailat Staffan på iFokus, så jag väntar och väntar.

PaulaW
0

Fick meddelande av Staffan. Det är klart nu och du kan gå in och göra ändringarna. Lycka till Parsey. Jag tror detta blir jättebra! Och tack till er alla här för det stora intresset ni visat och generösiteten med kunskaperna.

Margareta
0

Det låter som en utmärkt fortsättning på sajten!

Lycka till Parsley och tack för den här tiden PaulaW

Numer pensionär i Nynäshamn

Hustigern
0

Välkommen till rodret Parsley!

Mervi
0

Det var längesedan jag varit här. Önskar också lycka till Parsley. Skrattande