Textilhantverk iFokus

Textilhantverk

Etikettstickning
Läst 3268 ggr
MimmieM
2008-12-15 01:10
0

Garnpriser?

Om ni handlar garner över internet, vart handlar ni då? Jag väljer www.garnaffaren.se framför ex. grunnebogarn eftersom de är ca. 8-9 kronor billigare på många utav garnerna. Har ni kanske några billiga pärlor?

Carpe Diem

TottsiGirl
2008-12-15 16:50
0

Jag handlar oxå från Garnaffären, men jag handlar direkt i butiken eftersom ja bor i Uddevalla, förutom bra priser en toktrevlig personal och återförsäljare för drops Glad

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

MimmieM
2008-12-15 17:41
0

#1 Precis :) Jag var där inne när jag var uppe sist, men då handlade jag ingenting utan suktade mest. Men jag tror det är billigare via e-handel, men jag kan ha fel.
Men de har en otroligt snabb leverans på sina produkter. Beställde i lördags och fick grejerna idag. Det är var jag kallar snabb leverans och bra service.

Carpe Diem

parsley
2008-12-15 20:56
0

Garnstudio / Drops har ju en del återförsäljare som erbjuder fri frakt. Just frakt kan ju kosta en del när man köper garn på nätet eftersom garn både väger och är skrymmande.

Fast Grunnebos 2 trådiga ullgarn som finns i många färger tillhör väl de mest prisvärda ullgarnerna, eller…

MimmieM
2008-12-15 20:58
0

Garnaffären har fri frakt över 500 kronor och under det (om man betalar med betalkort) så är det enbart 33 kr. Och de är bra mycke billigare än grunnebo, det kan skilja 5-9 kronor/nystan + att de är dyrare i frakt.
Garnstudio är också dyrare/nystan. Dessutom ska väl drops-återförsälare ha samma priser som garnstudio?

Carpe Diem

CoolCat-1
2008-12-15 23:01
0

Jag handlar på www.vartoftagarn.se/ 

Tycker de har riktigt bra priser!!!

koko
2008-12-15 23:30
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Har hittat den här shoppen och de har en del spännande garner, tex. jak och silkeband att sticka med. Har beställt men inte hunnit få än…

Kul för de som gillar "äkta" naturfiber. Bra priser, men fyndlåda.

koko
2008-12-16 18:25
0

Det blev fel och gick inte att redigera, så; jag menade http://www.lienesdesign.se/

Fina, billiga garner!