Ettårspresent
Jag är på jakt efter en ettårspresent till min sambos systerdotter som fyller i slutet av maj. Vi vill gärna ge något som är mer personligt än leksaker eller gosedjur.
Funderade på något kädesplagg (tröja, klänning eller strumpor) som man kan beställa specialdesignat med hennes namn på eller liknande.
Finns det någon här som syr/stickar/virkar sådant som man kan ta kontakt med?
Kollade lite på länksidan men kände att jag inte orkade slänga iväg förfrågningar till alla, så därför frågar jag här istället.
Tack på förhand!
// ElinN
Hej Elin,
Jag stickar mössor och virkar kramdjur. Tyvärr gör jag inte med namn på, men de kanske känns personliga ändå :)
Länkar finns på min sida.
/Mia

Jag har också en blogg där det finns massor till salu. Jag syr och virkar också på beställning. Titta gärna in på

Tack för era svar =)
Jag återkommer inom kort om det blir aktuellt!

Men du, ta och köp något enkelt litet örngott eller påslakan och lite textilkritor eller textilfärg. Ha KUUUL och låt henne få det i present. :)
Antingen kan du fortsätta med att fylla i det redan befintliga mönstret tex ögon, näsa, mun på klossar eller hjärtan. Eller så stänker du ut färgen helt oplanerat, helst inne i badrummet. :) Eller så gör du avtryck av dina egna händer, eller härmar Tumme-figurerna. Eller ritar dina händer med penna längs kanterna och målar dem enfärgade eller streckiga inuti…
Ha kul så smittar det av sig i det skapade.