Textilhantverk iFokus

Textilhantverk

Etikettnålbindning
Läst 3125 ggr
LinaN
0

Söker en bok

Jag letar efter en bok att låna/köpa om den finns tillgänglig.

Den heter Nålbindning och är skriven av Märta Brodén, om du har den i bokhyllan men inte vill sälja den så hade jag jättegärna velat låna den under en vecka, sedan skicka tillbaka den (självklart står jag för porto både hem till mig och tillbaka hem till dig)

pris vid försäljning diskuteras ^^

MvH LinaN värd för lajv.ifokus. medarbetar på ridsport.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Vanja-K
0

Jag har den. Men tyvärr utlånad. Om du inte får tag i den. Försök på Aldibris eller Amazon. com.

På båda dessa ställen kan man köpa både nya och begagnade böcker. Har själv gjort det ett antal ggr. har alltid varit nöjd.

LinaN
0

okie.

ska kika på de ställena. och gör a en ny raid ner till lokala biblioteket nångång.

PaulaW
0

Men det lokala biblioteket kan väl fjärrlåna?

LinaN
0

#3 jo, ska kolla upp det. :)

parsley
0

Boken dyker upp ibland på Tradera, så håll utkik. Eller be ditt lokala bibliotek att fjärrlåna den om de inte har den hemma.

LinaN
0

#5 jo den gör ju det emn jag vill helst itne lägga över 350 kr för en bok som ajg mest bara vil läsa igenom en eller två gånger….. :S

parsley
0

Håller med om att 350 kr är mycket för en begagnad bok på Tradera. Den boken + några äldre stickböcker om bl a tvåändsstickning brukar bli (tycker jag) omotiverad dyra på tradera. Du får satsa på fjärrlån.

LinaN
0

jepp får nog göra det.