Efterlysning
Jag söker någon som känner med sig att h*n kan svara på i det närmaste alla frågor om stickning, virkning, tovning osv. Det jag har tänkt mig är helt på frivillig basis.
Är du den jag söker?
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Nej, men jag hoppas du hittar honom/henne! =) Jag virkar mest och stickar lite.. men inget avancerat..
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade
Du får nog bättre respons om du annonserar på Blocket och erbjuder någon form av gentjänst
Det är för ett forum som jag tänkt mig, ett forum är så många av hantverksdelarna finns representerade som möjligt…
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Som du formulerade frågan söker du en privatlärare och då är detta forum inte den rätta platsen. Kanske menade du det inte så?
Du är välkommen att delta i diskussioner, att fråga om saker som rör textilhantverk och att svara på andras frågor.

Som jag ser det så måste det vara svårt att hitta någon som är expert på alla områden i handarbete, man får ju sina favorit-sysselsättningar i handarbete.
Hoppas att du hittar någon som har tid att ställa upp.