Textilhantverk iFokus

Textilhantverk

Etikettnålbindning
Läst 2562 ggr
Allamej
2007-10-26 00:10
0

Efterlysning

Jag söker någon som känner med sig att h*n kan svara på i det närmaste alla frågor om stickning, virkning, tovning osv. Det jag har tänkt mig är helt på frivillig basis.

Är du den jag söker?

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Anterrabae
2007-11-01 00:28
0

Nej, men jag hoppas du hittar honom/henne! =) Jag virkar mest och stickar lite.. men inget avancerat..

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

[SusanneKs]
2007-11-01 21:03
0

Du får nog bättre respons om du annonserar på Blocket och erbjuder någon form av gentjänst

Allamej
2007-11-02 00:31
0

Det är för ett forum som jag tänkt mig, ett forum är så många av hantverksdelarna finns representerade som möjligt…

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

[SusanneKs]
2007-11-02 08:20
0

Som du formulerade frågan söker du en privatlärare och då är detta forum inte den rätta platsen. Kanske menade du det inte så?

Du är välkommen att delta i diskussioner, att fråga om saker som rör textilhantverk och att svara på andras frågor.

jenny-olsson
2007-11-04 10:11
0

Som jag ser det så måste det vara svårt att hitta någon som är expert på alla områden i handarbete, man får ju sina favorit-sysselsättningar i handarbete.

Hoppas att du hittar någon som har tid att ställa upp.