mönster hur???
Hur gör jag för att kunna lägga in mönstret om vattenbärarvantar? Det är ett worddok.

Kopiera texten och lägg in här. Det kanske funkar? :-)
Bifoga filen som den är? Men det är väl inte alla som har Word så det kanske är bäst att göra som #1 säger så att alla kan se den.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Kan du inte prov att lägga den som bifogad fil? Jag har inte Word installerat just nu så jag lovar att säga om det inte fungerar.
har testat som bifogad fil. men det måste vara jpg. När jag ändrar detta så går det inte. Får försöka igne. elle fråga min sonson 18 när han kommer imorgon.
När du har dokumentet framme i MS-Word ska du gå till Spara som under menyn Arkiv. Behåll gärna första delen av namnet men ändra till .txt i stället för .doc Då försvinner alla alla finesser och kvar finns bara den råa texten
Öppna den nya texten och välj Markera allt under menyn Redigera. När allt är markerat väljer man Kopiera under menyn Redigera.
Gå sedan till ditt inlägg i Textilhantverk. Här finns också en Redigera-meny i övre vänsterkanten. Där väljer du Klistra in så kommer din text snällt in på plats. Sedan kan du göra beskrivningen lite tjusigare med att lägga på fetstil , kursivera eller stryka under
Man kan också hitta alternativet Klistra in i den meny som kommer upp när man högerklickar med musen.
problem
har kommit så långt som att klistra in. Men då är det stopp??
Stopp i huvudet också.
Vi fortsätter när vi båda orkar. Hände det ingenting när du klistrade in?
Inget hände när jag klistrade in. Väntar och frågar itkillarna på jobbet nästa vecka