Senaste verken
Hittade nyss den här sidan! Håller annars mest till på Matlust…men lusten är stor till mkt! ;)
Om ni har lite att göra är ni välkomna att titta in i min kviltmapp på webshots: http://good-times.webshots.com/album/558921279tqcANY?vhost=good-times
Har lagt in några bilder på mina senaste toppar. När jag ska få tid att kvilta ihop dem vet 17 men än är jag inte färdig för graven!
Ngn fler här som gillar kviltar? Är sugen på att börja m lite mer "fritt" arbete men då måste man kunna tänka o det går inte så bra just nu m en 5- samt en 2-åring runt benen.
Jättefina grejer! =)
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade
Så fina! Blir imponerad. Så duktig du är!

Fina, får mig att fundera på att sy lite till, men det var flera år sedan jag sydde med lappar.

Vad ska man ha som signatur tro?
Tack!
Det är ju så *himla kul*! Dygnet skulle bara ha (*minst*) 48 h! :)
Vill fortsätta lära mig om vävning, prova på att knyppla, frivoliteter…färga tyg o garn, sy kläder, sticka mera…*puh*! :)

Håller helt med. SKulle vilja lära mig mer. Men varje ny teknik tar tid och jag hinner inte med mer än brodera, knyppla, virka och umgås med vänner m.m. Sen ska man göra något "vettigt" med- ibland önskar man att tiden var längre.

Vad ska man ha som signatur tro?
Har en 2½-åring + en 3-åring som just nu mest är bakom, framför el mellan benen på mig…håller på att bli tokig. Lite bättre på sommaren, mer uteaktiviteter som lockar men hösten kommer m stormsteg…