15. Nålbindning

Turkisk garn-webshop

2012-03-04 15:34 #0 av: shigne

Finns det någon här som handlat från den här webshopen? Kanonbra priser - men kan man lita på att göra affärer med den shopen tro?

http://www.yarn-paradise.com/

Anmäl
2012-03-04 15:50 #1 av: [Alenzi]

Oj, det undrar jag också :o Riktigt bra priser ju.

Anmäl
2012-03-04 16:41 #2 av: kissidor

shigne jag såg den här tråden för att den var helt ny och snubblade in på den, och blev intresserad inte för egen del men för att svärmor stickar massor till dels släkt och dels hjälporganisationer och sålunda alltid är på jakt efter billigt garn - men hon begriper sig inte på datorer så jag brukar kolla lite ibland med henne i åtanke.

men det verkar vara så att frakten är väldigt dyr! gå in på deras shipping calculator och kolla innan ni handlar: http://www.yarn-paradise.com/en_shipping_calculator

Medarbetare på Mobiltelefoner och Android

Anmäl
2012-03-04 18:22 #3 av: shigne

Tack kissidor!!!

Anmäl
2012-03-04 19:14 #4 av: Namiko

Det är ett jättebra ställe att beställa från, jag fick garnet till dörren ett dygn efter beställningen var gjord. Dom har dessutom rea varje tisdag så det är bra att kolla om garnet man vill ha är billigare då.

Trots att frakten är rätt rejäl så blir garnet fortfarande billigare än i butik vad jag har sett.

Google is your friend

Anmäl
2012-03-04 21:11 #5 av: moeder

Jag har inte handlat därifrån själv, men vet många som gjort det. De anser att det blir billigare än från övriga ställen (om man inte bara ska ha några stycken nystan), trots frakten. Och leveransen är tydligen supersnabb! Som #4 skrev så hade hon garnet levererat till dörren dagen efter, trots att det skickas från Turkiet!

Anmäl
2012-03-04 21:31 #6 av: shigne

Tack för hjälp!!

Vi är flera stycken som isåfall ska dela på frakt etc.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.