001. Allmänt

Sjuk sajtvärd

2018-06-25 08:07 #0 av: parsley

För närvarande utreds jag och kommer att behandlas för cancer, så jag vet inte hur aktiv jag kommer att vara på sajten framöver. Ev kommer jag att avsäga mig sajtvärdskapet, om jag känner att det inte är möjligt att driva den på ett vettigt sätt. 

Ta väl hand om er! 

Anmäl
2018-06-25 08:08 #1 av: MonicaLagerquist

Ta hand om dig själv.

Kram

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2018-06-25 08:14 #2 av: [Rhonda]

#0 Så jobbigt för dig. Jag hoppas allt går bra och att du blir frisk och kry igen.

Anmäl
2018-06-30 00:30 #3 av: gun92884

#0 - Parsley - vi har inte 'setts' här men väl på andra ställen och jag önskar dig allt gott och hoppas det reder ut sig till det bästa för dig - kramar - Gun in Ada, MI

Anmäl
2018-07-02 15:17 #4 av: DesK

Många varma krya- och styrkekramar Parsley Blomma

Désirée

Anmäl
2018-07-04 00:00 #5 av: Eda

Det var mycket tråkigt att höra, du har verkligen varit en styrka för Textilhantverk iFokus och jag hoppas att det så förblir. Jag önskar likt Rhonda att allt går bra och ser fram emot att du snart blir frisk och kry igen. 🌺

Handikapptips har tips på hjälpmedel & aktiviteterKLICKA HÄR
👗Textilochtips har tips på kläder & handarbeten vid rörelsehinder.  KLICKA  HÄR  

Bloggarna är ideella och har ingen ersättning från butiker.  - Gilla gärna! 🌺

Anmäl
2018-07-04 20:39 #6 av: Sjuttan

Mycket trist att höra. Kommer du igång med behandling och mår bättre, så kanske den här sysslan istället ger dig lite mental stimulans.
Självklart skulle vi sakna din kunskap om du inte fortsätter som sajtvärd men du måste ju se till ditt eget bästa förstås. Om du är rädd om dig blir du fortare frisk.
Uppskattar din hjälp även på andra ämnen under I FOKUS.

Anmäl