Annons:
Etikettböcker-lästips
Läst 731 ggr
parsley
2018-06-21 09:29

Sy din egen garderobe

Sy din egen garderobe

Norsk bok utgiven 2015 med en samling av populära mönster till dam från en norska upplagan av Allt om Handarbete. När man bläddrar i boken så känns det som typiska AoH-modeller (titta på deras hemsida om du vill få en uppfattning om vilka typer av mönster de publicerar). Enligt uppgift på omslaget ska mönstren sträcka sig från storlek 34-56, men när jag bläddrade i den så tycker jag det verkar som nästan alla mönster är plus-size, dvs storlek 46 eller större.  Är man intresserad av mönster i större storlekar så kan boken vara värd att kolla in, är man nättare i kroppen så tror jag boken blir en besvikelse.   AoH:s mönsterark brukar vara ganska plottriga och det är inte alla som är bekväma med att rita av från  deras mönsterark. Personligen tycker jag att den innehåller en del snygga modeller och plagg som jag skulle tänka mig att sy, men det är en personlig bedömning. 🙂

Norska böcker brukar finnas på Adlibris  https://www.adlibris.com/se/bok/sy-din-egen-garderobe-9788205485365  och de kan finnas på bibliotek. 

Sy din egen garderobe

Annons:
parsley
2018-06-21 09:30
#1

Information om boken från länken i trådstart

  • Undertitel:i størrelse 34 til 56

  • Redaktör:Tone Irén Anvedsen

  • Språk:Norska (bokmål)

  • Utgiven:2015-10

  • ISBN:9788205485365

  • Förlag:Gyldendal

  • Upplaga:1 (2015)

  • Antal sidor:217

  • Vikt:1411 gram

Upp till toppen
Annons: