Annons:
Etikettallmänt
Läst 826 ggr
Solrosen23
11/30/17, 2:50 PM

Hjälp! Eget tryck på kuddar?

Hejsan! Jag tänkte köpa två vita kuddar och försöka få ett eget tryck på och ge bort som en julklapp. Men vet inte hur jag ska gå till väga. Jag har kollat runt på nätet hur mycket det kostar att designa sina egen kuddar men grejen är att kuddarna jag ska ha är ganska stora och dom måtten finns nästan ingenstans. Så jag tänkte köpa transferpapper på panduro hobby. Sånna där man skriver ut ett tryck på och sedan styrker fast på tyget. MEN man behöver en bläckstråleskrivare då och jag kan inte få tag i det någonstans. 

Jag kan sy och gillar att pyssla så om det skulle behövas gör det inget. Men det för inte bli för dyrt.  Har ni några idéer om hur jag kan göra?🙂

Annons:
Gronstedt
11/30/17, 2:56 PM
#1

Hemgjorda transfertryck kan bli ganska styva och omysiga och har ingen vidare hållbarhet. Kan du inte köpa proffstryck på en t-shirt och klippa ut sy på det lite fint på dina kuddar?

Jamie+Engla
12/8/17, 10:39 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Jag köpte ark inne på stoff och stil, klippte ut det jag skulle ha och strök på. Sitter helt okej och är super snyggt! Nu är det satt med vårt team namn på tröjor och täcken men du ser nog ändå ;)

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Upp till toppen
Annons: