Annons:
Etikettstickning
Läst 1762 ggr
Eda
10/18/14, 9:14 PM

Litteraturlista stickning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I min textilochtipsblogg  under Stickning – Litteratur har jag lagt in alla de böcker på svenska jag hittat om stickning hos Adlibris, Bokus och CDON. (Många fler böcker finns på andra språk). Om ni märker att jag missat någon vore jag tacksam om ni hörde av er.

( Mönster till bilden på fotot finns i min blogg: Babyoverall, storlek 6-9 månader )

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Annons:
Eda
2/10/19, 9:25 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

NY LITTERATURLISTA OM STICKNING       _Foto: Lind & Co Förlag
_

Sedan jag skrev det förra inlägget om stickningslitteratur 2014 över böcker på svenska har många nya tillkommit och andra likaså försvunnit. Böckerna i följande förteckning är fram till januari 2019, av de som finns att köpa i handeln. 

När jag letat efter litteratur har jag på Adlibris och Bokus använt sökord som sticka, stickning och stickad, vilket innebär att jag kan missa böcker som t.ex. heter ”Trettiofem vantar”.  

Om ni känner till några fler böcker om stickning på svenska, utgivna under denna tid, som går att köpa berätta gärna om det så kompletterar jag.

Länk till Stickning – Litteratur 2 (med böcker utkomna  2014-08-23 – januari 2019)

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Upp till toppen
Annons: