Annons:
Etikettsömnad
Läst 3687 ggr
ulraxe
2014-01-15 08:28

Väsk-mönster

Hej hopp!

Jag är en typisk ryggsäcksmänniska(lr snarare varit) 🙂 Nu har jag letat i affärer efter en axelväska istället,men tycker inte att ngn passar mig.tycker att de flesta ser antingen tantiga ut lr fjortis aktiga ut 😉'

Så nu har jag tänkt mig att sy en som passar mig personligen i färg och form.Men nu är nästa steg att hitta ett bra mönster och då skulle jag behöva lite tips på mönster från er.

Har ni några bra gratis mönster tips från nätet lr från er själv,så vore jag oerhört tacksam 🙂

❤️

Annons:
VildaVittra
2014-01-15 08:54
#1

Vad har du för stil då? Och hur stor ska den vara? Vad ska du ha den till? Vill du ha med axelrem eller kortare handtag?

Personligen gillar jag lapptäcksväskor i typ Crazy Quilt, då man kan variera stilen något så enormt med tyg, band, knappar osv.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

parsley
2014-01-15 09:16
#2

Mer kasse än väska

textilhantverk.ifokus.se/articles/4d7138d8b9cb462221050be5-min-favoritvaska

parsley
2014-01-15 09:21
#3

Googlar du på t ex

  1. sew bag free pattern

  2. sew tote free pattern

  3. sew purse free pattern

  4. sew messenger bag free pattern

så bör du hitta en del beskrivningar på engelska

parsley
2014-01-15 09:23
ulraxe
2014-01-19 12:20
#5

jag vill inte ha en sådan stor väska.jag har bara tänkt ha typ det viktigaste i den typ plånbok,nycklar,mobil. Jag tänker att ju mindre jag har dessto mindre gamla kvitton och skräp blir det i den 😃

Vill ha en axelväska som jag kan göra personlig.Crazy Quilt lät ju intressant.

Har kollat lite på Maya bag.är sjuk just nu så jag orkar inte vara kreativ i af. och då är jag riktigt sjuk 🙂

Tack för eran hjälp och tips!

Kärlek ❤️

VildaVittra
2014-01-19 13:42
#6

Den här tyckte jag såg trevlig ut: http://falbalaetfroufrous.over-blog.com/article-la-pochette-crazy-91641834.html

Crazy quilt är jättekul, perfekt för att använda små stuvbitar i konstiga former och släppa loss sin kreativitet.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
ulraxe
2014-01-20 11:37
#7

 VildaVittra Tack för tipset!Den väskan var färgglad och fin,men inget som passar mig

 att ha till tex jobbet o så.

Inte riktigt jag 🙂

Upp till toppen
Annons: