Annons:
Etikettstickning
Läst 7458 ggr
Delfinen
2013-04-28 10:27

Dreambird

Är det någon här som vet vart man kan hitta mönster till en schal som heter Dreambird? Den är bara SÅ vacker men jag hittar inget mönster på svenska.

Har hittar på engelska men begriper inte ett dugg. Så jag skulle vilja ha tag i ett mönster på svenska. Den engelska hittar man på

 http://www.ravelry.com/patterns/library/dreambird-kal

Annons:
jossa5
2013-04-28 10:34
#1

Den var jättevacker! Dock tror jag inte att det finns på svenska. Såg att det fanns en dansk version av mönstret om det hjälper. Annars får du nog köpa mönstret och be någon översätta det till dig.

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

Skogshumblan
2013-04-28 20:12
#2

Superläcker! Men mönstret, såg inget mönster Ö.h.t.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

jossa5
2013-04-28 20:18
#3

#2 Du får bli medlem på ravelry, och sedan köpa mönstret via en länk där, så får du det på din sida, samt att du kan ladda hem det.
Väldigt bra sida om jag får säga det själv, har köpt virkmönster där och det funkar väldigt bra. Dom flesta mönster är ju från folk som skrivit ner sina egna mönster, och då finns dom oftast bara på engelska.

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

Skogshumblan
2013-04-28 20:28
#4

Engelska är inget problem tycker jag. Ska gärna bli medlem där ä, ska bara virka klart mina många påbörjade projekt först…

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Bulle
2013-04-30 10:31
#5

De är så snygga. På svenska vore OK, har inte problem att sticka efter eng mönster men man måste tänka mer då :)

http://www.stickorgarn.com

Stickgalen tjej som älskar Cornish rex, Engelsk bullterrier, dabbagamer.

www.horsfieldii.com

www.stickorgarn.com

vallysb
2013-07-13 11:44
#6

har du den på engelska kan jag försöka översätta 

vallysb

sb

Annons:
Upp till toppen
Annons: