Annons:
Etikettnålbindning
Läst 11155 ggr
shigne
2012-03-04 15:34

Turkisk garn-webshop

Finns det någon här som handlat från den här webshopen? Kanonbra priser - men kan man lita på att göra affärer med den shopen tro?

http://www.yarn-paradise.com/

Annons:
[Alenzi]
2012-03-04 15:50
#1

Oj, det undrar jag också :o Riktigt bra priser ju.

kissidor
2012-03-04 16:41
#2

shigne jag såg den här tråden för att den var helt ny och snubblade in på den, och blev intresserad inte för egen del men för att svärmor stickar massor till dels släkt och dels hjälporganisationer och sålunda alltid är på jakt efter billigt garn - men hon begriper sig inte på datorer så jag brukar kolla lite ibland med henne i åtanke.

men det verkar vara så att frakten är väldigt dyr! gå in på deras shipping calculator och kolla innan ni handlar: http://www.yarn-paradise.com/en_shipping_calculator

Värd på Mobiltelefoner och Android

shigne
2012-03-04 18:22
#3

Tack kissidor!!!

Namiko
2012-03-04 19:14
#4

Det är ett jättebra ställe att beställa från, jag fick garnet till dörren ett dygn efter beställningen var gjord. Dom har dessutom rea varje tisdag så det är bra att kolla om garnet man vill ha är billigare då.

Trots att frakten är rätt rejäl så blir garnet fortfarande billigare än i butik vad jag har sett.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

moeder
2012-03-04 21:11
#5

Jag har inte handlat därifrån själv, men vet många som gjort det. De anser att det blir billigare än från övriga ställen (om man inte bara ska ha några stycken nystan), trots frakten. Och leveransen är tydligen supersnabb! Som #4 skrev så hade hon garnet levererat till dörren dagen efter, trots att det skickas från Turkiet!

shigne
2012-03-04 21:31
#6

Tack för hjälp!!

Vi är flera stycken som isåfall ska dela på frakt etc.

Annons:
Bulle
2013-02-21 16:27
#7

Fortsätter på en gammal tråd. Någon som beställt detta Turkiska garn vad kan ni rekomendera för garn? dom har så mycket att välja på.

Stickgalen tjej som älskar Cornish rex, Engelsk bullterrier, dabbagamer.

www.horsfieldii.com

www.stickorgarn.com

Upp till toppen
Annons: