Annons:
Etikettaktuella-evenemang
Läst 3617 ggr
parsley
1/30/12, 10:29 AM

Syfestival 2012

Syfestival bl a Älvsjö 17-19 feb 2012

http://www.syfestivalen.se/

Någon som tänker att gå på den eller har varit där tidigare år och vill dela med sig av sina erfarenheter?

Annons:
orecus
1/30/12, 2:45 PM
#1

Jag var där i höstas. Det var riktigt roligt. Man kan aldrig få för mkt inspiration. Man har lite svårt att hålla sig för att fylla på pysselförrådet när man ändå är där.. Heh.

Personligen tyckte jag det var lite för mkt pärlor och såna smågrejer, det är inget jag har fastnat för (än). Men jag tycker helt klart att det är värt att åka dit. Se det som en utflykt, ni som inte bor i närheten! Dom anordnar ju workshops och liknande, så är man snabb nog kan man hinna norpa en plats, men om inte annat så träffar man ju många andra som delar samma pysselintresse! Det är ju alltid ngt.

Jag tror dom anordnar mässan två ggr/år, så minst en gång/år borde man ju ta sig dit! Kanske åker jag redan nu i feb igen! Haha!

Aklejalotte
1/31/12, 5:48 PM
#2

Jag har varit på flera av festivalerna i Älvsjö och det är lika kul varje gång. Jag kommer alltid hem med en massa inspiration och nya garner, tyger och liknande. Det är absolut värt ett besök.

Karinakerlund
2/1/12, 3:02 PM
#3

Jag har varit på flera mässor kan nog säga att minst en om året. Tycker dock att det var mysigare när de var i Sollentuna men man vänjer sig väl vid Älvsjö också. Kista däremot tyckte jag var för trångt! Det är kul med alla workshops som finns, lättare att få plats om man går på söndagen tycker jag. Just nu är mitt pysselförråd kanska fullt men nått hittar man ju alltid som man "måste " prova. Vi ses väl där!?Skrattande

parsley
2/2/12, 11:37 AM
#4

Söndagar brukar vara en bra mässdag om man har möjlighet att gå då. I allmänhet är det mindre folk och kanske även större chanser till fynd om säljarna börjar rea.

Effie
2/2/12, 11:19 PM
#5

Jag gick på några syfestivaler på Svenska Mässan i Göteborg - det måste ha varit på 90-talet, eller början av 2000-talet. Men jag kom bara hem med tetiga pryttlar som jag tyckte verkade kul, men aldrig använde. Jag ska hålla mig ifrån sådant Glad


Visst går det. Om inte annat, så går det galet

Upp till toppen
Annons: