Annons:
Etikettnålbindning
Läst 3053 ggr
[LucyInTheSky]
2011-06-26 23:26

Lite synpunkter önskas!

Hej på er kreativa människor!

Jag och min mor håller på att starta upp en liten firma, vi kommer sälja garn på marknader, kanske lite lagerförsäljning och även ha en liten webbshop..

Vi har aldrig sysslat med hemsidor förut så detta har varit en spännande grej att göra =)

Jag hoppas att ni vill kika in och bara ge synpunkter på vad vi kan förbättra, vad som är bra osv..

Hemsidan är inte helt klar än dock, men vi pysslar med den och stirrar oss hemmablinda.. Ni ser säkert saker som vi inte ser.

Vänder mig till er som (jag tror) har handlat garn över nätet innan och kan detta ;) Hoppas ni vill ge lite synpunkter!

www.mimmisgarn.se

Annons:
parsley
2011-06-27 12:32
#1

Ändra förstasidan så besökaren ser bilder på garner och inte bambustickor. Det är mer spännande och lockande att köpa garn än stickor.

Ta en tydligare bild på katten.

Berätta vilka marknader ni brukar sälja på.

Se till att det finns information under alla flikar så besökaren inte möts av en tom flik. Har man inga extrapriser för tillfället så skriv det.

[SusanneKs]
2011-06-27 12:43
#2

När man ska sticka så vill åtminstone jag veta hur många maskor och antal varv som rekommenderas per 10 cm.

Svartkatt
2011-08-15 23:36
#3

Flikar där det står tex. ullgarn, bomull, akryl osv, så att man slipper att bläddra igenom allt för att hitta det garn som man söker.

Upp till toppen
Annons: