14. Aktuella evenemang

Vikrgrupp?

2010-10-31 23:01 #0 av: Vargkvinnan

Finns det någon virk grupp i stockholm? Skulle gärna träffa andra människor som är galna i att virka så man kan dela med sig av sina efarenheter och tricks.

Eller kanske en billig virk kurs? Vad har ni för tips? :)

Tack på förhand!

/vargkvinnan

Anmäl
2010-11-01 10:10 #1 av: parsley

Kolla studieförbunden (googla på studieförbund Stockholm för att se vilka som finns, ev kan du maila till dem också och fråga om de har några virkgrupper).

Kolla även garnaffärerna i Stockholm, om de känner till något virkcafé.

Anmäl
2010-11-02 11:40 #2 av: Knittabilly

Du kan väl hojta till ifall du skulle hitta en virkgrupp i Sthlm? Jag är också intresserad Glad

Anmäl
2010-11-04 20:31 #3 av: Effie

Först läste jag "Viktgrupp" och undrade - måste man tänka på vikten när man handarbetar också, suck! Glad

På mitt närmaste bibliotek ordnar de virkträffar. Tyvärr för dig så ligger det i Göteborg (och tyvärr för mig är aktiviteterna på dagtid). Men de borde kunna ha kommit på samma idé i Stockholm, så det kan vara något att kolla.

Visst går det. Om inte annat, så går det galet

Anmäl
2010-11-04 20:52 #4 av: Mauo

Även jag skulle gärna virka med folk i stockholm^^ vi kanske kan dra ihop en grupp nånstans^^

Anmäl
2010-11-08 19:37 #5 av: DesireEsmeralda

Jag är också intresserad! =)

Anmäl
2010-11-08 22:24 #6 av: Mauo

Vi kanske ska dra ihop nåt?!

:)

Någon som vet nåt bra ställe man kan träffas? Nåt fik med mycket plats i nån hörna? Nåt Bibliotek i stockholms centrum kanske? :)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.