Annons:
Etikettbroderi
Läst 2061 ggr
Urhasten
2016-09-07 17:54

Husqvarna 1070 brodera bokstäver?

Jag har en Husqvarna 1070 som jag skulle vilja lära mig brodera på. Jag har ingen bruksanvisning till den så jag är lite lost på det sättet. Däremot ser jag att den har knappar som bör vara kopplade till varandra och därför anar jag att den kan brodera bokstäver också. 

Är jag helt ute och cyklar? Hade ju varit fantastiskt med tanke på att jag är på gång att sälja hästtäcken till de minsta av hästar. Det vore ju en dröm för de flesta att få sin hästs namn broderat på täcket.

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️

Annons:
Carmarino
2016-09-07 18:47
#1

Kolla på http://www.sysidan.se/reviews/viewreviews.htm?ID=119 om någon där kanske kan hjälpa dig.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Urhasten
2016-09-07 21:22
#2

Åh, tack för hjälpen!

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️

parsley
2016-09-08 09:04
#3

Testa att söka på Bruksanvisning Husqvarna 1070. Det kan gå att hitta bruksanvisningar till äldre maskiner.

Urhasten
2016-09-08 09:38
#4

Det är väl tur att man är lite egentänkande så jag listade ut hur det går till. Den broderar ju väldigt fint… Not 😂 Sedan krävs det nog lite skicklighet också, men vissa av bokstäverna såg man inte ens vad det var även om den matade på själv! 

Sedan var det för smått. Jag kommer nog inte använda mig av detta till mina täcken i framtiden. Däremot vore det ju roligt om man hade en maskin som verkligen kunde brodera in namn i 2-4 cm stora bokstäver i framtiden.

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️

Upp till toppen
Annons: