Annons:
Etikettstickning
Läst 3218 ggr
karinstens
3/25/14, 5:10 PM

Rutor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Av en slump hittade jag hit. När jag gick igenom besökare på min blogg och såg en intressant webadress så var ju "tvungen" att kolla vidare. Så nu har jag försökt att surfa runt och komma underfund med innehåll och funktioner. Får ge detta lite tid och kanske också få lite tips.

Annons:
parsley
3/26/14, 8:00 AM
#1

Välkommen hit! Snygga rutor.

En snabb introduktion till sajten

Den fungerar som diskussionsforum. Undrar man över något handarbetsrelaterat går det bra att fråga, så brukar man få hjälp

På sajten finns diverse länkar och andra tips. De flesta finns under rubriken Parsleys handarbetstråd. Sådant som av en eller annan anledning behöver få extra uppmärksamhet får en egen tråd.

Diverse aktuella evenemang brukar få egna trådar

Bokrecensioner brukar få egna trådar

En samlingstråd med ofta återkommande länkar finns läggs ner i inläggslisten under Aktuellt just nu.

Under Artiklar finns en del beskrivningar.

karinstens
3/28/14, 3:49 PM
#2

Tack! Skall hålla ett öga på vad som händer och är aktuellt!

kaisakavat
3/29/14, 6:15 PM
#3

Hej!

Rutorna är jättesnygga! Blir det en pläd eller vad blir det?

karinstens
3/30/14, 8:43 AM
#4

Kaisakavat det skall bli en rak kofta med kvadratiska stycken och "nerhasad" axel. Ett grundnönster som använt och konstruerat. Lätt att anpassa för alla storlekar och former. Du kan hitta en mycket enkel beskrivning på min blogg Noteringar i färg. Randiga rutor.

kaisakavat
3/30/14, 12:38 PM
#5

Den koftan kommer bli jättesnygg, läckra färger och allt. Jag ska definitivt kika in i din blogg. 🙂

Upp till toppen
Annons: